I ACa 1565/15 - wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Łodzi z 2016-10-11
I AGa 52/23wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Lublinie Data orzeczenia: 17 października 2023 Data publikacji: 4 grudnia 2023 Istotność: Poziom podobieństwa: 80% Wspólna treśćrabat, dostawca, towar, gazetka, faktura, cena, czyn nieuczciwej konkurencji, sieć, dostęp do rynków, pozwany, sprzedaż, marża handlowa, produkt
|
VII AGa 1495/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 listopada 2018 Data publikacji: 7 lutego 2019 Poziom podobieństwa: 79% Wspólna treśćrabat, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, sieć, usługa, marża handlowa opłaty, produkt, obrót, sklep, cena
|
VII AGa 93/19wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 4 listopada 2020 Data publikacji: 20 września 2021 Poziom podobieństwa: 75% Wspólna treśćrabat, budżet marketingowy, dostęp do rynków, usługa, dostawca, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, marża handlowa opłaty, sieć, dostawa
|
I ACa 2045/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 27 sierpnia 2015 Data publikacji: 12 października 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćrabat, dostawca, dostęp do rynków, cena, usługa, współpraca, pozwany, budżet marketingowy, obrót, marża handlowa opłaty, przyjęcie towarów do sprzedaży, nieuczciwa konkurencja, faktura
|
I ACa 604/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 9 lutego 2016 Data publikacji: 17 października 2016 Poziom podobieństwa: 74% Wspólna treśćrabat, dostawca, dostęp do rynków, obrót, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, czyn nieuczciwej konkurencji, usługi marketingowe, produkt, marża handlowa opłaty, sieć, cena
|
I ACa 53/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Szczecinie Data orzeczenia: 22 sierpnia 2013 Data publikacji: 27 marca 2014 Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćrabat, faktura, cena, współpraca, pozwany, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, dostawa, przyjęcie towaru, dostęp do rynków
|
I AGa 108/20wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Poznaniu Data orzeczenia: 15 lipca 2021 Data publikacji: 27 października 2021 Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćrabat, cena, towar, współpraca, faktura, nieuczciwa konkurencja, marża handlowa, pozwany
|
VII AGa 491/18wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 12 września 2018 Data publikacji: 5 listopada 2018 Istotność: Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćrabat, dostawca, dostęp do rynków, cena, przyjęcie towarów do sprzedaży, obrót, współpraca, marża handlowa, czyn nieuczciwej konkurencji, sieć, faktura
|
I ACa 677/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 14 listopada 2014 Data publikacji: 3 marca 2015 Istotność: Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćrabat, dostawca, czyn nieuczciwej konkurencji, pozwany, usługa, marża handlowa opłaty, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, przedawnienie
|
I ACa 702/12wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Szczecinie Data orzeczenia: 24 stycznia 2013 Data publikacji: 12 maja 2013 Poziom podobieństwa: 73% Wspólna treśćrabat, towar, produkt, gazetka, pozwany, sklep, współpraca, dostęp do rynków, sprzedaż, czyn nieuczciwej konkurencji, opłata za wprowadzenie, usługa
|
I ACa 1199/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 czerwca 2016 Data publikacji: 18 sierpnia 2016 Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, nieuczciwa konkurencja, budżet marketingowy, pozwany, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, produkt, dostęp do rynków, marża handlowa, cena, faktura
|
XX GC 1171/14zarządzenie, wyrok, uzasadnienie Sąd Okręgowy w Warszawie Data orzeczenia: 16 października 2017 Data publikacji: 1 lutego 2024 Orzeczenie nieprawomocne Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, czyn nieuczciwej konkurencji, przyjęcie towarów do sprzedaży, sieć, dostęp do rynków, produkt, marża handlowa opłaty
|
I ACa 483/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 21 grudnia 2015 Data publikacji: 5 września 2016 Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćrabat, dostawca, dostęp do rynków, przyjęcie towarów do sprzedaży, czyn nieuczciwej konkurencji, marża handlowa opłaty, współpraca, sieć, usługi marketingowe, pozwany, dostawa, cena
|
I ACa 501/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 8 listopada 2013 Data publikacji: 28 maja 2014 Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, budżet marketingowy, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, gazetka, faktura, marża handlowa opłaty, współpraca, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, obrót
|
VII AGa 276/19wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 17 grudnia 2019 Data publikacji: 2 marca 2020 Istotność: Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, sklep, pozwany, czyn nieuczciwej konkurencji, dostęp do rynków, marża handlowa, przyjęcie towarów do sprzedaży, sieć, dostawa, cena, współpraca
|
I ACa 612/16wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Lublinie Data orzeczenia: 21 marca 2017 Data publikacji: 11 października 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćrabat, towar, gazetka, sprzedaż, dostawca, pozwany, usługi marketingowe, marża, obrót, cena, nieuczciwa konkurencja, sklep
|
I ACa 191/13wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Gdańsku Data orzeczenia: 22 maja 2013 Data publikacji: 6 sierpnia 2013 Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćrabat, gazetka, towar, produkt, sieć, sprzedaż, marża handlowa, sklep, dostawca, pozwany, nieuczciwa konkurencja, cena, usługa
|
I ACa 1663/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 11 października 2016 Data publikacji: 28 grudnia 2016 Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, budżet marketingowy, marża handlowa, pozwany, obrót, nieuczciwa konkurencja, gazetka, przyjęcie towarów do sprzedaży, dostęp do rynków, cena, sieć, produkt
|
VI ACa 1025/15wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 30 września 2016 Data publikacji: 19 kwietnia 2017 Istotność: Poziom podobieństwa: 72% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługi marketingowe, produkt, sieć, dostęp do rynków, nieuczciwa konkurencja, przyjęcie towarów do sprzedaży, sklep, obrót, gazetka, marża handlowa opłaty, pozwany
|
I ACa 964/14wyrok z uzasadnieniem Sąd Apelacyjny w Warszawie Data orzeczenia: 22 grudnia 2014 Data publikacji: 3 marca 2015 Poziom podobieństwa: 71% Wspólna treśćrabat, dostawca, usługa, gazetka, budżet marketingowy, pozwany, przyjęcie towarów do sprzedaży, współpraca, marża handlowa opłaty, produkt, czyn nieuczciwej konkurencji, cena
|
Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Łodzi
Osoba, która wytworzyła informację: Jacek Pasikowski, SSA Anna Miastkowska
Data wytworzenia informacji: